Megújult Magyarország nemzetközi turisztikai honlapja

A Magyar Turisztikai Ügynökség a járványhelyzet utáni időszakra készül Magyarország nemzetközi turisztikai weboldalának megújításával.
 
Bár drasztikusan csökkent a turisztikai célú nemzetközi utazások száma, az utazással kapcsolatos tartalmak fogyasztása, az úti célok iránti érdeklődés töretlen. A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) ezért is tartotta kiemelten fontosnak, hogy már ebben az inspirációs fázisban segítse az utazni vágyók tájékozódását, és elindítsa a teljesen megújult wowhungary.com-ot, Magyarország nemzetközi turisztikai országmárkájának honlapját.



A célzott marketingtevékenység és a bizalom erősítése kiemelten fontos lesz majd a járványhelyzet enyhülése után, amikor a korlátozások oldásával lassan megindulhat a regenerálódás a turizmusban.
Várhatóan az utazási kedv is intenzíven nő majd. A nemzetközi kutatások egybehangzóan állítják, hogy a koronavírus-járványt követő utazások tervezésénél drasztikusan csökken majd a foglalási ablak, azaz minimális idő telik majd el a foglalás és az utazás között, a turisták jelentős része akár azonnal útra kelhet. A tervezésben pedig kiemelt szerepet kapnak a webes felületek.



A megújult tartalommal és friss designnal elindult wowhungary.com átalakítása több hónapos előkészítő munka eredménye, amely magába foglalta többek között a régiós és világszintű versenytársak jó gyakorlatainak megismerését, hazánk turisztikai termékpalettájának strukturált meghatározását, friss szemléletű szöveges és képi anyagok előállítását, és a gondos grafikai tervezést.
Az oldal egyelőre angol nyelven érhető el, a közeljövőben további nyelvekkel és hasznos funkciókkal bővül.
 
(turizmus.com)