Izraeli körutazás pihenéssel Eilat tengerpartján (1. rész)

Látogassanak el a Szentföld legfontosabb látnivalóihoz, Galilea vidékére, Jeruzsálembe és a Holt-tengerhez!

A KéK Travel kiemelt ajánlata a Tensi Holiday utazási iroda katalógusából.

Első nap: utazás Izraelbe, Jaffa
Délelőtt elutazás Budapestről, érkezés Tel Aviv-ba kora délután. Látogatás Tel Aviv óvárosi részén, Jaffában: sétát teszünk a kikötőben és a művész negyed hangulatos szűk utcáin, megtekintjük az óratornyot. Ezután északra indulunk, Netanya tengerpartjára.

Második nap: Caesarea, Haifa, Akko
Reggel utazás Caesarea római kori romjaihoz, látogatás a színházban és a régészeti területen, majd Haifa szép kikötővárosába tartunk, ahol panoráma városnézés során a kikötővel és a gyönyörű Bahai kertekkel ismerkedünk. Sétát teszünk Akko erődítménnyel védett óvárosában, látogatás a piacon, a régi kikötőben és a mecsetnél, valamint a keresztesek várrendszerénél.

Harmadik nap: Galilea, Genázáreti-tó, Názáret
A napot a Genezáreti-tó környékének felfedezésével töltjük, ez Izrael legészakibb tartománya, hegyes-dombos vidék, Jézus evangéliumi működésének fő színtere. Reggel hajókirándulásra indulunk a tavon, majd Kapernaumba látogatunk, megtekintjük a Második századi zsinagóga romjait. A Hegyi beszéd színhelye a következő állomás, majd Názáret városába utazunk, Jézus gyermekkorának helyszínére. Látogatást teszünk az Angyali Üdvözlet templomában, majd tovább utazunk Jeruzsálembe.

Negyedik nap: Jeruzsálem
Reggel az Olajfák hegyéről tárul elénk Jeruzsálem városának látképe, innen indulunk az izraeli főváros felfedezésére. Séta a Gethsemane kertben, láthatjuk a Nemzetek templomát, majd az óvárosba látogatunk. Jeruzsálem fallal körülvett óvárosa keresztény, zsidó, örmény és muszlim negyedekre oszlik. Az ősi római úton, a Cardo-n teszünk sétát, láthatjuk a zsidóság legszentebb helyét, a Templom hegyet, majd a Siratófalat, vagy Nyugati falat. Folytatjuk a város felfedezését a Via Dolorosától a Szent Sír templomig, majd szabadprogram, vásárlási lehetőség a bazárokban.

Fotók: noamarmonn/ Pixabay// Walkerssk/ Pixabay// Nick115/ Pixabay// Glavo/ Pixabay// sgottschalk/ Pixabay

(Tensi Holiday utazási iroda)