Lisa Weddingnek, az osztrák nemzeti turisztikai marketingszervezet vezérigazgatójának nyilatkozata szerint biztatóak a kilátások a nyári turisztikai főszezonra.
Lisa Weddingnek, az osztrák nemzeti turisztikai marketingszervezet vezérigazgatójának nyilatkozata szerint biztatóak a kilátások a nyári turisztikai főszezonra.
A foglalások alapján Ausztriában augusztus hónapra már most 70 százalékos a foglaltság a kedvelt belföldi nyaralóhelyeken. A városokban ettől a szinttől még elmarad a forgalom. Ausztria, mint kedvelt nyaralóhely erőteljesebb pozicionálása érdekében soha nem látott mértékű, mintegy 17 millió eurós (mintegy 6 milliárd forint) kampánnyal készül az ÖW, amelynek őszig történő felhasználását elsősorban a szomszédos és közeli országokban tervezik.
A fókuszban ennek megfelelően Németország, Hollandia, Belgium, Svájc, Csehország, Lengyelország és Magyarország áll, ezen országcsoportban tovább erősítik promóciós aktivitásukat.
Az interjúkból kiderült, hogy a főbb küldőpiacokon új struktúrában tervezi a külpiaci munkát a nemzeti turisztikai marketingszervezet: úgynevezett Ausztria-házakat állítanak fel. Ennek lényege, hogy one stop shop rendszerrel minden Ausztriával kapcsolatos gazdasági és turisztikai információ egy helyen rendelkezésre álljon, így a szinergiák kihasználása érdekében a turisztikai és kereskedelmi képviseletek, valamint a nagykövetségek munkáját szorosabban összehangolják ezen a területen.
(turizmus.com)
Lisa Weddingnek, az osztrák nemzeti turisztikai marketingszervezet vezérigazgatójának nyilatkozata szerint biztatóak a kilátások a nyári turisztikai főszezonra.
A foglalások alapján Ausztriában augusztus hónapra már most 70 százalékos a foglaltság a kedvelt belföldi nyaralóhelyeken. A városokban ettől a szinttől még elmarad a forgalom. Ausztria, mint kedvelt nyaralóhely erőteljesebb pozicionálása érdekében soha nem látott mértékű, mintegy 17 millió eurós (mintegy 6 milliárd forint) kampánnyal készül az ÖW, amelynek őszig történő felhasználását elsősorban a szomszédos és közeli országokban tervezik.
A fókuszban ennek megfelelően Németország, Hollandia, Belgium, Svájc, Csehország, Lengyelország és Magyarország áll, ezen országcsoportban tovább erősítik promóciós aktivitásukat.
Az interjúkból kiderült, hogy a főbb küldőpiacokon új struktúrában tervezi a külpiaci munkát a nemzeti turisztikai marketingszervezet: úgynevezett Ausztria-házakat állítanak fel. Ennek lényege, hogy one stop shop rendszerrel minden Ausztriával kapcsolatos gazdasági és turisztikai információ egy helyen rendelkezésre álljon, így a szinergiák kihasználása érdekében a turisztikai és kereskedelmi képviseletek, valamint a nagykövetségek munkáját szorosabban összehangolják ezen a területen.
(turizmus.com)