Csaknem négyszeresével nőtt az ír székhelyű Ryanair légitársaság profitja az idei második negyedévben.
Az ír fapados légitársaság, amely utasszáma alapján a legnagyobb Európában, a tavalyi 170 millió euró után 663 millió euró adózott eredményt ért el a június végén lezárt pénzügyi első negyedévében, ami a legnagyobb első negyedévi nyereség 2017 óta. Elemzői várakozások átlagában 620 millió eurós nyereség szerepelt.
A májusban és júniusban is rekordszámú utast szállító Ryanair erős keresletet vár a nyár hátralévő részében, a viteldíjak alacsony kétszámjegyű százalékkal emelkednek július és szeptember között.
Michael O'Leary vezérigazgató szerint az infláció, az emelkedő kamatlábak és a jelzáloghitelek magasabb kamatrátája hatással lehetnek a fogyasztói kiadásokra az év második felében. A cég azzal számol, hogy utasforgalma 9 százalékkal, 183,5 millióra nő a 2024 március végéig tartó pénzügyi évben, ami a Boeing szállítási késedelmei miatt elmarad az eredetileg várt 185 milliótól.
(MTI)
Az ír fapados légitársaság, amely utasszáma alapján a legnagyobb Európában, a tavalyi 170 millió euró után 663 millió euró adózott eredményt ért el a június végén lezárt pénzügyi első negyedévében, ami a legnagyobb első negyedévi nyereség 2017 óta. Elemzői várakozások átlagában 620 millió eurós nyereség szerepelt.
A májusban és júniusban is rekordszámú utast szállító Ryanair erős keresletet vár a nyár hátralévő részében, a viteldíjak alacsony kétszámjegyű százalékkal emelkednek július és szeptember között.
Michael O'Leary vezérigazgató szerint az infláció, az emelkedő kamatlábak és a jelzáloghitelek magasabb kamatrátája hatással lehetnek a fogyasztói kiadásokra az év második felében. A cég azzal számol, hogy utasforgalma 9 százalékkal, 183,5 millióra nő a 2024 március végéig tartó pénzügyi évben, ami a Boeing szállítási késedelmei miatt elmarad az eredetileg várt 185 milliótól.
(MTI)