Az ITB Berlin kiállítás megnyitóján a Német Utazási Irodák Szövetségének elnöke, Norbert Fiebig elmondta, hogy megfelelő feltételek esetén húsvétkor újraindulhat a németországi turizmus.
A héten kezdődött, idén virtuális keretek között megrendezett ITB Berlin turisztikai szakvásáron több 3500 kiállító vesz részt a világ 120 országából. A rendezvény fókuszában a turizmus globális újraindulása áll.
Lehetséges lenne a húsvéti ünnepekre újraindítani a turizmust Németországban, mind a belföldi, mind a kiutazások tekintetében, ehhez „csupán" egy intelligens koronavírus-tesztelési stratégia bevezetésére lenne szükség – közölte a berlini rendezvény virtuális megnyitóján Norbert Fiebig, a Német Utazási Irodák Szövetségének (DRV) elnöke.
A Statista piackutató cég kutatási igazgatója, Claudia Cramer szerint Németország, az USA és Kína lakosságának a 70%-a azt tervezi, hogy utazni fog 2021-ben. A barátok és rokonok meglátogatása, a szabadtéri tevékenységek és a természeti élmények keresése lesz a legfőbb trend 2021-ben – osztotta meg tapasztalatait.
Az Euromonitor International utazási kutatásokkal foglalkozó vezetője, Caroline Bremner szerint 2-5 év alatt fog tudni teljes mértékben kilábalni a koronavírus-járvány miatti visszaesésből a turisztikai iparág. Véleménye szerint 2021-ben a turizmus forgalma 20-40%-kal maradhat el a 2019. évitől globálisan. Gyors vakcinációval már 2022-re helyreállhat a korábbi turistaforgalom, de ha lassú lesz az oltások beadása, akkor akár öt évet is igénybe vehet mindez.
Amint azt korábban többen is jelezték, egyre fontosabbak lesznek a turizmusban a fenntarthatósági szempontok, az Euromonitor ezért dolgozta ki az Utazás Fenntarthatósági Indexét, amely az egyes úti célok fenntarthatósági erőfeszítéseit rangsorolja. Az első felmérés eredményeként Svédország került a lista élére.
(turizmus.com)
A héten kezdődött, idén virtuális keretek között megrendezett ITB Berlin turisztikai szakvásáron több 3500 kiállító vesz részt a világ 120 országából. A rendezvény fókuszában a turizmus globális újraindulása áll.
Lehetséges lenne a húsvéti ünnepekre újraindítani a turizmust Németországban, mind a belföldi, mind a kiutazások tekintetében, ehhez „csupán" egy intelligens koronavírus-tesztelési stratégia bevezetésére lenne szükség – közölte a berlini rendezvény virtuális megnyitóján Norbert Fiebig, a Német Utazási Irodák Szövetségének (DRV) elnöke.
A Statista piackutató cég kutatási igazgatója, Claudia Cramer szerint Németország, az USA és Kína lakosságának a 70%-a azt tervezi, hogy utazni fog 2021-ben. A barátok és rokonok meglátogatása, a szabadtéri tevékenységek és a természeti élmények keresése lesz a legfőbb trend 2021-ben – osztotta meg tapasztalatait.
Az Euromonitor International utazási kutatásokkal foglalkozó vezetője, Caroline Bremner szerint 2-5 év alatt fog tudni teljes mértékben kilábalni a koronavírus-járvány miatti visszaesésből a turisztikai iparág. Véleménye szerint 2021-ben a turizmus forgalma 20-40%-kal maradhat el a 2019. évitől globálisan. Gyors vakcinációval már 2022-re helyreállhat a korábbi turistaforgalom, de ha lassú lesz az oltások beadása, akkor akár öt évet is igénybe vehet mindez.
Amint azt korábban többen is jelezték, egyre fontosabbak lesznek a turizmusban a fenntarthatósági szempontok, az Euromonitor ezért dolgozta ki az Utazás Fenntarthatósági Indexét, amely az egyes úti célok fenntarthatósági erőfeszítéseit rangsorolja. Az első felmérés eredményeként Svédország került a lista élére.
(turizmus.com)