Új szállodalánccal lép piacra a Wyndham

A világ legnagyobb szállodavállalata, a 95 országban 9 000 szállodát üzemeltető Wyndham új, hosszútávú tartózkodásra specializált, olcsó szállodamárkával lép a piacra.
 
Bár a márka elnevezése még nem végleges, a Project ECHO (Economy Hotel Opportunity) névvel illetett szálloda 2023-ban nyílik meg, majd két éven belül 50 új házat nyit a Wyndham két legnagyobb franchise-partnere, a Sandpiper és a Gulf Coast.
Míg 2019-hez képest a teljes amerikai szállodahálózat RevPar-mutatója 17 százalékos visszaesést mutat, addig a hossztávú, olcsó szegmens RevPar értéke 8 százalékkal nőtt. 2021-ben ezen hotelek foglaltsága 78 százalékos volt, ami 20 százalékkal haladta meg a teljes USA szállodai állomány foglaltsági szintjét.



Az új koncepciót egy héttagú tanácsadó testület irányítása alatt dolgozták ki, akik már közreműködtek a Wyndham két másik új márkája, a La Quinta by Wyndham's del Sol prototípusának (jelenleg 130 ilyen hotel üzemel, és 56 fejlesztése zajlik), és a Microtel by Wyndham's Moda prototípusának (40 hotel fejlesztése zajlik) kialakításában.
A rendkívüli mértékben növekvő építőipari költségek miatt az ultrahatékonyság iránt nagy igény van. A fenti három prototípus, az érték-engineering és a nagyon jól szervezett üzemeltetés alapján kiváló beruházási megtérülést garantál.



Egy ECHO-szálloda kevesebb mint 8 000 négyzetméteres telket igényel, melyre 4 500 négyzetméter hasznos alapterületű épület építhető, melynek 74 százaléka bérbeadható. A lakóegységeket hatékonyan tervezett közös területek (lobby, fitness center, vendégmosoda) egészítik ki, annak érdekében, hogy minimális legyen a munkaerőigény.
 
(turizmus.com)