Óriáskörút Kínában (3. rész)

A nagy utazás Sanghajból indul, érinti Pekinget, a Nagy falat, Szecsuánt, Hongkongot és Makaót.

A KéK Travel kiemelt ajánlata a Tensi Travel utazási iroda katalógusából.

Tizenkettedik nap: Longji rizsteraszok
Egész napos kirándulásra indulunk a 650 éves Longji (jelentése: a sárkány gerince) rizsteraszokhoz. A hegyoldalakban kialakított teraszos rizsföldek felejthetetlen látványt nyújtanak minden évszakban. Rövid sétát teszünk a rizsteraszok között haladó ösvényeken és a helyi Yao törzsek falvaiba is ellátogatunk.

Tizenharmadik nap: utazás Hongkongba
Reggeli után látogatás a Nádfuvola cseppkőbarlangban, ahol a színes fényekkel megvilágított sziklaalakzatokat, kőoszlopokat, cseppköveket csodálhatjuk meg. Délután vonatra szállunk és elutazunk Hongkongba. Szállás Hongkongban.

Tizennegyedik nap: Makaó
Egész napos kirándulás hajóval Makaóba. A város 450 éven át volt portugál gyarmat, az európai hatás a mai napig megfigyelhető a tipikus portugál épületeken. A történelmi városközpont felfedezése során érintjük a Szent Pál székesegyház romjait, a Lótuszvirág szobrot, a Senado teret, a Szent Dominik templomot és az A-ma templomot. Makaó a kaszinók és a szerencsejátékok fellegvára is, délután lehetőségünk lesz próbára tenni a szerencsénket egy helyi kaszinóban, mielőtt visszautazunk Hongkongba.

Tizenötödik nap: Hongkong
Délelőtt Hong Kong sziget felfedezésére indulunk. Utazás fogaskerekűvel a Viktória-csúcsra, ahonnan fantasztikus kilátás nyílik a Kowloon felhőkarcolóira, a kikötőre és a zöld domboldalakra. Látogatás Aberdeen vízen úszó halászfalvában, majd a Repulse-öböl homokos strandján. A pénzügyi központban hajóra szállunk, a híres Star Ferry komppal utazunk Kowloon városrészbe. Felfedezzük a helyi piacokat, nem csak a zöldség- és gyümölcspiacra, de a híres jádepiacra és az érdekes madárpiacra is ellátogatunk. A Wong Tai Sin templom programunk következő állomása, majd sétálunk egyet a Sztárok sugárútján is, a kikötői sétányon. Szabadprogram, vásárlási lehetőség Kowloon bevásárlóközpontjaiban, majd megcsodáljuk Hong Kong sziget épületeinek fényjátékát a Victoria-öböl túloldalán.

Tizenhatodik és tizenhetedik nap: Hongkong – Budapest
Délelőtt utazás drótkötélpályás felvonóval Lantau szigetére. Itt Hongkong egy újabb arcát ismerhetjük meg: a buddhizmus spirituális világát. Látogatás a bronzból készült Óriás Buddha szobornál és a mellette álló Po Lin buddhista kolostorban. Délután szabadprogram Hongkongban, este transzfer a repülőtérre, hazautazás az éjszakai órákban, dubaji átszállással. Érkezés Budapestre másnap, a kora délutáni órákban.

Fotók: tee2tee/ Pixabay// Julia Cui/ Pixabay// 8268513/ Pixabay// psirivimolsattaya/ Pixabay// tee2tee/ Pixabay// teetasse/ Pixabay

(Tensi Travel utazási iroda)